Hej hej på dej min vän.

Hej mina kära läsare som hänger kvar och fortfarande hoppas på den sista gnistan från bloggen! nahaha
Jo nu är det på detta viset att jag kände att ni kanske ville ha en liten uppdatering sådära. Åker till skärgården i morgon för att fira midsommar, stannar där några dagar sedan bär det av till götet för att se COLDPLAY på Where the action is. Sen är jag hemma några dagar, så kommer min käre syster hem i en vecka och då åker vi till Danmark och Lysekil och lite olika grejer tror jag. Är sen hemma typ två veckor sen åker jag till Sicilien! whohooo det är allt planerat för tillfället. Eller jag och Tove ska tälta i skärgården i juli också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0