I swear to God we're gonna get it right.

Jag är utmattad. Galet utmattad. Jag har bara flyttat mitt liv från ett hus till ett annat hela lovet. Eller okej, fest har det blivit också. Det är för tillfället 72 o uppackade kartonger i lägenheten och tre soffor. Snart börjar skolan och folk freakar runt mig. När det blir för mycket har jag den goda egenskapen att bara skita i allt, gräva ner huvudet i sanden och hoppas på att någon ger mig en present som är att jag får gå i ide för resten av året.
Man ser i alla fall skrapan från vardagsrummet. Då tänker jag på alla duktiga studenter som typ går på superhögskolor som kth som har äran att få bo där.
Coldplay – Christmas Lights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0