She woke me up daily don't need no starbucks!

Sitter här hemma och käkar middag vid denna sena timme. Jag önskar att jag kunde leva på en pinne. Hahah, nej men jag har ingen inspiration till bloggen. Det mitt liv går ut på för tillfället är att plugga och sova. Det är i princip det enda jag har för mig, plugga i skolan, sen dra till ett cafe och plugga, sedan åka hem och plugga, sedan sova, sedan samma sak om och om igen.
Jag och Fellan sitter iaf. och lyssnar på Justin Bieber för att kunna plugga, jag gör det för att det är så töntigt så att jag och Justin i princip blir på samma nivå, men varför Fellan lyssnar pået, det har man ingen aning om? (maybe she diggar it?)
Haha, den här fina bilden har jag gjort (som ingen får sno!) där det ska va förgrund mellangrund och bakgrund, lyckat? Den handlar om användning av kläder som är min del av ett projekt.
Nu ska jag plugga lite till, soo looong suckeeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0