Resume

Jag släpade mig till slut upp ur sängen på fredagen och styrde mina steg mot skolan. Slutade efter lunch, men behövde spendera hela eftermiddagen på ett fik och plugga. Mot kvällens närmande så joinade jag felicha och hennes två polers på bio. Det var skit söta små brudar. Dock rekommenderar jag ej världen att se filmen Psalm 21. Den var ungefär på samma läskighets-nivå som scary movie. + det så råkade jag skämma ut mig omedvetet inför hela biosalongen innan bion började p.g.a. ett par som dumförklarade mig för att de hörde fel! + ännu ett + på det var att Felicias polare hade bokat raden längst fram fast hon trodde att det var längst bak. Hahah.
Det där om dumförklaringen var att mannen som river bort lite av biljetten hade rivit bort sal numret men jag var nästan säker på att det var sal 13. Så när vi var vi sal 13 skulle jag ju kolla om det var rätt så var det ju borta. Men jag tänkte att det var säkrast att fråga någon inne i salen om det var Psalm 21 som skulle visas där. Då kom inte jag ihåg om den hette 21 så jag sa "psalm" så skulle jag kolla om det var 21 då sa de 13. jaha, tänkte jag. Vadå Psalm 13? När vi satt oss fattade jag att de trodde att jag sa sal 13. Jag ser väl förfan om det står SAL 13 över hela dörren. Helt pantad är man väl inte. Tack för den.
Igår var det basar på Kristoffer skolan så galet satsigt! hade ingen aning. De hade en karusell inomhus. Myspys var det i alla fall. Jag fick typ feber igen så jag drog hem på kvällen och kryade på mig.
Så, nu känner jag mig duktig som skrivit så långt och fint.
2009?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0