En Gammal Tant

Okej, jag vet att det är sent.. Men jag bara måste skriva lite. Jag kan inte fatta att jag blir 17 om 3 månader. Då är det bara 1 år kvar tills jag är 18.. Hmm, inte för att man är gammal när man är 18 men i alla fall. Jag känner verkligen hur jag bara lämnar de unga åren efter mig. Snart kommer jag se tillbaka på det här året och tänka, gud vad liten jag var och vad jag trodde att jag var stor. Lite sorgligt sådär om man tänker på hur snabbt tiden går. Bara det här året har ju seglat lite oskyldigt förbi. Eller egentligen ganska skyldigt. Men jaja. Whatever. "seasons come and go, but I will never change". Det stämmer inte riktigt, men jag tyckte det passade in lite fint sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0