I could not see.

Rihanna feat. Will.I.Am - Photographs

Idag har jag varit trött och arg. Eller nu är det rättare sagt igår. Men nu kallar jag det idag för det känns bättre, då får jag inte sån där ångest för att tiden går så snabbt. Igår kom jag hem runt fyra, så då sov jag bort heladagen idag istället. Inte trevligt. Hela jag har bara bubblat av ilska idag. Alla är dryga, fast egentligen är det väl jag som är det. Men det finns faktiskt en speciell människa som är anledningen till detta, som jag bara har lust att mörda för att denna speciella inte har någon hjärna att tänka klart med! Någon där uppe i himlen vill mig illa! For sure! Men nu såhär på kvällskanten träffade jag i allafall Juni, som alltid lyckas få mig på bättre tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0