Hemma

Nu är jag hemma efter en lång dags solande och badande med finaste Gloria.
Det har varit superhärligt och det är verkligen fint vid hennes lilla brygga i Nacka.
Solen har stekt hela dagen, och det har inte varit ett enda moln på himlen. 
Det jag älskar mest i hela världen är när man känner solen värma huden
 och man bara känner i hela kroppen att det är sommar.
Tyvärr så märkte jag nu när jag kom hem, att jag har fått några jättekonstiga soleksem på fötterna,
 så de bränner hur mycket som helst och de är helt uppsvullna och röda... konstigt konstigt.

Nu är min mamma och lagar mat i köket,
och det bara luktar helt underbart i hela huset.
Kan nog inte klara mej några sekunder till om jag inte får smaka på pajen hon lagar!

Puss på alla underbara där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0